Pagini

Sample Text

Autobiografie în Lumină și Culoare- Dorin Balate

vineri, 25 mai 2012

Cele mai bune şi frumoase lucruri din viaţă nu pot fi văzute sau atinse. Trebuie simţite în suflet. Hellen Keller






"A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi." Octavian Paler











"Sufletul meu este o ca o spirala eternă ce mă înrădăcinează în infinit prin abisuri de lumina." Andreea Trifu










"Florile nu au speranță. Pentru ca speranța înseamnă mâine, iar florile nu au decât ziua de astăzi." Antonio Porchia










"Eu doresc linişte, multă linişte, căci aşa pot să trăiesc în armonie cu tot ce reprezintă universul meu." Ecaterina Chifu









 "Un singur cuvânt adresat unui suflet, poate crea un întreg univers, care sa-l umple de lumina." Victor Hugo











 Taina se află, fără îndoială, în golul dintre clipe, căci nu mai sunt ceea ce am fost, dar nu sunt încă ce voi fi, iar intre acestea doua pur si simplu sunt.” Anonim










1 comentarii:

  1. Fiecare tablou aduce sufletului o imensă bucurie pe care o descoperi de fiecare dată când îl privești. Îl privești iar și iar, de parcă ar fi pentru prima dată .....
    Să ai putere pentru a continua cu inspirație, pentru a face cât mai cunoscut și mai interesant acest dar pe care îl ai!

    RăspundețiȘtergere