Pagini

Sample Text

Autobiografie în Lumină și Culoare- Dorin Balate

marți, 3 iulie 2012

"Ce poate fi mai frumos, decat sa vezi frumosul pretutindeni ?" Anonim





 "Pictura este doar un alt fel de a ţine un jurnal." Pablo Picasso










"Eu nu am căutat, în toată viaţa mea, decât esenţa zborului! Zborul - ce fericire!" Constantin Brâncuși









 "Pictura e o stare de a fi." Jackson Pollock

  





"O pictura buna este echivalentul unei fapte bune." Vincent van Gogh









"Pictura are viata ei.Eu încerc sa o las sa se dezvăluie." Jackson Pollock









"Pictura este o investigaţie a Sinelui." Squeak Carnwath






 " Fiecare dintre noi este pictorul propriei sale vieţi: sufletul este pânza, virtuţile sunt culorile, iar Hristos este modelul pe care trebuie să-L pictăm." Sfântul Grigorie de Nyssa









2 comentarii:

  1. Salut
    As fii foarte incantat, daca ai accepta, sa iti inscri blog-ul intr-un proiect care doreste sa atraga vizitatori pentru blog-ul tau fara costuri.
    Te astept.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am nominalizat la "Blog of the Year 2012" pe: https://destinepierdute.wordpress.com/.

    RăspundețiȘtergere