Pagini

Sample Text

Autobiografie în Lumină și Culoare- Dorin Balate

joi, 17 mai 2012

"Pictura este o poezie mută, iar poezia este o pictură vorbitoare." Simonides






"Noi nu înţelegem, nu vedem  viaţa reală, decât prin răsfrângerile, prin strălucirile ei!" Constantin Brâncuși










"A "vedea" în depărtare este ceva, însă a ajunge acolo este cu totul altceva." Constantin Brâncuși








 "Ne aflăm într-o sferă, ne jucăm cu alte sfere, le îmbinăm, le facem să clipească." Constantin Brâncuși










"Eu am voit să înalţ totul dincolo de pământ. Cocoşii mei cântă! Şi păsările mele zboară!"Constantin Brâncuși









"O pasăre a intrat, odată, prin fereastra Atelierului meu. Şi încerca să iasă bătând în geam şi nu găsea ieşirea - căci se lovea mereu de sticlă. S-a aşezat apoi să se odihnească. Şi a încercat din nou şi a ieşit. Sculptura (Pictura) este la fel: dacă găseşti acel geam (acea ieşire), te ridici înspre cer, intri în împărăţia cerurilor.." Constantin Brâncuși









 "Iubirea este principiul vieţii şi Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, ne revelează iubirea şi viaţa în iubire, de la obârşia ei divină." Constantin Galeriu









 "Măiastră!... Ea se zbate aprig, ca tot ceea ce am realizat, până astăzi, ca să se înalţe spre ceruri." Constantin Brâncuși









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu